Menu
Meer klanten. De heilige graal voor iedere ondernemer. Maar wat kun je doen om meer klanten te werven? Waar begin je mee en waar eindigt het? Wat kun je doen om meer klanten te...
Met een liquiditeitsplanning voorspel je je liquide middelen. Hoe maak je zo’n prognose? En wat kun je er dan eigenlijk mee? Een overzicht van inkomsten en uitgaven Een...
Het zijn bizarre tijden en de nabije toekomst maakt dat er voor veel ondernemingen financieel moeilijke tijden aanbreken. Wat kun je doen om hier zo goed mogelijk doorheen te komen?...
Je hebt een mooi product en moet dat ook aan de man brengen. En dat kost geld. Maar hoeveel eigenlijk? En brengt het ook op wat je ervan verwacht had? Hoe meet ik mijn verkoopresultaat?...
Free publicity krijg je niet zomaar. De krant, het weekblad of de pers in het algemeen moet jouw nieuws van dien aard vinden, dat ze het graag met hun lezers willen delen. Is het de...
Het raakt (denk ik) iedere ondernemer en ieder bedrijf: Corona. Niet ieder bedrijf heeft een zieke medewerk(st)er, maar je wordt ongetwijfeld direct of indirect geraakt door het feit dat...