Over Loes van den Boomen

Begonnen…

Mijn liefde voor cijfers begon al op de middelbare school. Mijn favoriete vakken waren M&O, wiskunde en economie. De keuze om als vervolgopleiding Bedrijfskunde MER (Management, Economie en Recht) te gaan doen was dan ook een logische stap. Na mijn opleiding kwam ik al snel terecht bij een bedrijf in eindejaarsgeschenken. Een relatief klein bedrijf dat in korte tijd enorm groeide. Al snel was ik een vaste waarde in het managementteam en kreeg ik de kans om alle ontwikkelingen van dichtbij mee te maken. Door mijn brede achtergrond en de enorme groei ben ik betrokken bij veel verschillende werkzaamheden. Van financieel tot HR en van het verbeteren van processen tot het coördineren van projecten. Hierdoor ben ik erachter gekomen welke werkzaamheden ik het leukst vind en waar mijn kwaliteiten liggen.

En vervolgens….

ben ik me gaan specialiseren als financial door me te focussen op de boekhouding en financiële administratie van MKB-bedrijven. Hierbij neem ik neem de volledige boekhouding en/of administratie uit handen, waardoor de ondernemer financiële rust ervaart en zich kan focussen op dat wat hem/haar drijft. Van cijfers stuurinformatie maken krijg ik energie en zorgt bij mijn opdrachtgevers voor rust. Hierbij wordt ik gedreven door een streven naar optimalisatie en efficiëntie.

 En verder….

  • Wil ik zoveel mogelijk avonturen beleven, zowel zakelijk als in mijn vrije tijd
  • Ga ik graag vroeg in de ochtend zwemmen
  • Geniet ik van etentjes en borrels met vrienden en familie
  • Houd ik van het maken van verre reizen, het liefst naar nog onontdekte plekken
  • Kan ik niet genoeg planten in mijn huis kwijt, maar heb ik moeite om ze levend te houden
  • Ga ik liever naar een toko dan naar de AH
  • Laat ik mijn vriend graag Indisch voor me koken
  • Ben ik woonachtig in Best en werkzaam in Nederland

Waar houd ik mij mee bezig

Zorgen dat de boekhouding op orde is, dat is mijn ding. Zodat er financieel inzicht is bij onze opdrachtgevers. Ervoor zorgdragen dat de financiële administratie staat als een huis, zodat je je als ondernemer gesterkt weet omdat de relevante informatie op de juiste wijze voorhanden is. Het optimaliseren van processen, waardoor er minder verspilling optreedt en zaken soepeler verlopen.

Wanneer kom ik in beeld

Als mijn collega's met u als ondernemer aan de slag zijn geweest en het aankomt op de uitvoering, maar de basis moet nog worden opgezet, of u hebt tijdelijk iemand nodig die de boekhouding voor u kan bijhouden dan ben ik de ontbrekende schakel. Maar ook wanneer u langduriger ondersteuning nodig hebt dan kan ik uitkomst bieden. 

Wat kan ik voor u betekenen

Rust bieden als het administratief niet op orde is. Vooral dan voel ik me als een vis in het water, omdat ik energie krijg van het brengen van (financieel) inzicht binnen een organisatie. Zorgen voor optimalisatie en efficiëntie in processen. Maar ook het (administratief) ondersteunen van de HR-afdeling